fbpx

Bliv en del af HHH Administration

Er du interesseret i at arbejde med ejendomme? Så er vi den rette start for din karriere.

Om HHH Administration 

HHH Administration er et fasttømret team af ejendomsadministratorer og regnskabsansvarlige, der til hverdag hjælper med at administrer andels- og ejerforeninger, samt grundejerforeninger og gårdlaug. Der lægges vægt på en personlig service, grundighed og tilgængelighed overfor kunderne. Vi har en høj grad af professionalisme på kontor, hvor vi i fællesskab sikre at administrationen af ejendommene lever op til vores kundernes forventninger. 

Din primære arbejdsopgaver

Hos HHH Administration har hver forening en fast ejendomsadministrator tilknyttet, som har det overordnet ansvar og overblik over foreningens administration. Dette vil også blive dit ansvarsområde som ejendomsadministrator hos HHH Administration. 

Har du ikke arbejdet med boligadministration før? Bare rolig, vi betaler gerne for din uddannelse til ejendomsadministration, så du kan få den rette viden og læring der skal til for at være en succesfuld administrator hos os. 

Det forventer vi af din hverdag

Som en del af vores team (HHH Administration) og hverdag, kan du forvente at blive en del af en organisation som er nytænkende, digitale og som lægger vægt på høj faglighed og kvalitet i vores arbejde.

Til hverdag vil det være dit ansvar at håndtere den daglige administration af den portfolio af ejendomme du vil få ansvaret for. Vi forstiller os at dine daglige opgaver vil bestå af: 

  • Beboerhenvendelser.
  • Varmeregnskab.
  • Budgetudkast.
  • Andelsoverdragelse.
  • Vedtægtsændringer.

Bliver du en del af vores team kan du også forvente at blive en del af sammenholdet der eksistere på kontoret. Vi vægter vores arbejdsmiljø højt samtidig med at vi har et brændende ønske om at man hverdag syntes det er sjovt at være en del af HHH Administration.

Det forstiller vi os om dig

Dine kompetencer

Vi forestiller os at du har flair for tal og en forståelse for Excel. Du arbejder struktureret og du er en stærk skriftlig og mundtlig på dansk og engelsk.

Din baggrund

Vi forventer ikke at du her erfaring som ejendomsadministrator, men det vil helt klart være en fordel hvis du har erfaring med kundehåndtering. Har du en uddannelse som finansbachelor eller andet tilsvarende så ser vi det som en fordel. 

Det praktiske 

Stillingen er fuldtid og arbejdet ligger i hverdagene. Da der er en forventning om at man deltager i vores morgenmøder forventes det også at man møder ind inden morgenmødet. 

Detaljerne 

Vi søger en trainee der har lyst til at blive vores nyeste ejendomsadministrator.
Vi betaler gerne din uddannelse hvis du bliver en del af vores team.
Vi tager løbende kandidater til samtale, så vi ser helst at du lægger en ansøgning hurtigst muligt.  
Har du nogle spørgsmål så kan du kontakte Tanja på 12345678 eller mail@bridger.dk

Sådan søger du

Er du interessert i at blive en del af HHH Administration, så skal sende os dit CV og en ansøgning. I denne ansøgning må du gerne komme ind på hvad du har af forventninger til jobbet og til os som arbejdsplads. 

Du kan lægge en ansøgning med skemaet nederst på denne side.  

Læg en ansøgning her